Ramowy program studiów
Wersja: 3
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu |
Kierunek studiów |
Turystyka i Rekreacja |
Studia |
II stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
Menedżer usług turystycznych |
Nazwa przedmiotu |
Kreowanie marki w turystyce |
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł wyboru Specjalności: MENEDŻER USŁUG TURYSTYCZNYCH |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
TIR_22_II_11 - Badanie i projektowanie usług turystyczno-rekreacyjnych, |
Jednostka prowadząca |
Zakład Turystyki |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Cel przedmiotu |
Nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu marki w turystyce - jej istoty, struktury, cech, funkcji, zarządzania oraz uwarunkowań tworzenia oraz skutków posiadania lub braku marki w prowadzonej działalności turystycznej. Uzyskanie wiedzy teoretycznej i ukształtowania umiejętności praktycznych w zakresie analizy i oceny, budowy i efektywnego zarządzania marką firm oraz usług i produktów turystycznych, a także kształtowania wizerunku, pozycjonowania oraz wyboru i zastosowania instrumentów komunikacji marketingowej marki. |
Opis przedmiotu |
Przedmiot „Kreowanie
marki w turystyce„ adresowany jest do studentów kierunku
turystyka i rekreacja na specjalności menedżer usług turystycznych, planujących pełnienie funkcji kadr
menedżerskich na rynku podmiotów turystycznym. Zagadnienia
realizowane w ramach przedmiotu w formie wykładów oraz ćwiczeń kształtują
specjalistyczne kompetencje menedżerskie w zakresie badania, kreowania, budowania i wdrażania, pozycjonowania oraz
rozwijania marki dla usługi, produktu, obiektu, atrakcji czy destynacji
turystycznej. Zagadnienia prezentowane w ramach przedmiotu obejmują także
kształtowanie kompetencji menedżerskich w sferze zarządzania marką, jej
wartościowania, wielokierunkowej oceny, rozwoju i modyfikacji, i jej promocji w warunkach konkurencji w gospodarce
turystycznej. |