wtorek, 29 kwietnia 2025 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 3

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu

Kierunek studiów

Turystyka i Rekreacja

Studia

II stopnia

Profil

Ogólnoakademicki

Specjalność

Menedżer usług turystycznych

Nazwa przedmiotu

Kreowanie marki w turystyce

Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j.polski

Status przedmiotu

Moduł wyboru Specjalności: MENEDŻER USŁUG TURYSTYCZNYCH

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

TIR_22_II_11 - Badanie i projektowanie usług turystyczno-rekreacyjnych,
TIR_22_I_31 - Ekonomika turystyki i rekreacji,
TIR_22_II_01 - Marketing w usługach,
KTIR_13_II_S_71 - Planowanie i organizowanie przedsięwzięć turystycznych,
KTIR_13_S_I_07 - Podstawy turystyki,
KWF_13_II_S_87 - Podstawy zarządzania,
T-Sp03_22_I_02 - Produkt turystyczny,
T-Sp03_22_I_05 - Promocja i reklama przedsięwzięć turystycznych,
KTIR_13_II_S_01 - Przedsiębiorczość w turystyce i rekreacji,
STIR_12_II_N_06 - Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i rekreacyjnym

Jednostka prowadząca

Zakład Turystyki

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr W. Fedyk, adiunkt

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr W. Fedyk, adiunkt

Cel przedmiotu

Nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu marki w turystyce - jej istoty, struktury, cech, funkcji, zarządzania oraz uwarunkowań tworzenia oraz skutków posiadania lub braku marki w prowadzonej działalności turystycznej.

Uzyskanie wiedzy teoretycznej i ukształtowania umiejętności praktycznych w zakresie analizy i oceny, budowy i efektywnego zarządzania marką firm oraz usług i produktów turystycznych, a także kształtowania wizerunku, pozycjonowania oraz wyboru i zastosowania instrumentów komunikacji marketingowej marki.

Opis przedmiotu

Przedmiot „Kreowanie marki w turystyce„ adresowany jest do studentów kierunku turystyka i rekreacja na specjalności menedżer usług turystycznych, planujących pełnienie funkcji kadr menedżerskich na rynku podmiotów turystycznym. Zagadnienia realizowane w ramach przedmiotu w formie wykładów oraz ćwiczeń kształtują specjalistyczne kompetencje menedżerskie w zakresie badania, kreowania, budowania i wdrażania, pozycjonowania oraz rozwijania marki dla usługi, produktu, obiektu, atrakcji czy destynacji turystycznej. Zagadnienia prezentowane w ramach przedmiotu obejmują także kształtowanie kompetencji menedżerskich w sferze zarządzania marką, jej wartościowania, wielokierunkowej oceny, rozwoju i modyfikacji, i jej promocji w warunkach konkurencji w gospodarce turystycznej.