wtorek, 29 kwietnia 2025 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 3

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu

Kierunek studiów

Turystyka i Rekreacja

Studia

II stopnia

Profil

Ogólnoakademicki

Specjalność

-----

Nazwa przedmiotu

Promocja w turystyce i rekreacji

Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j.polski

Status przedmiotu

Moduł 2. Przygotowanie kierunkowe

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

TIR_22_II_11 - Badanie i projektowanie usług turystyczno-rekreacyjnych,
TIR_22_II_01 - Marketing w usługach,
KTIR_13_II_S_01 - Przedsiębiorczość w turystyce i rekreacji,
STIR_12_II_N_06 - Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i rekreacyjnym

Jednostka prowadząca

Zakład Turystyki

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr W. Fedyk, adiunkt

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr W. Fedyk, adiunkt,
dr hab. M. Sołtysik, prof. AWF Wrocław

Cel przedmiotu

Nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu promocji jako elementu współczesnych koncepcji marketingowych w turystyce i rekreacji z  zakresem ich zastosowania w poszczególnych sferach działalności społeczno-gospodarczej, w tym istota, wady i zalety, funkcje i strategie promocji/reklamy w komercjalizacji usług w turystyce oraz rekreacji.

Uzyskanie wiedzy teoretycznej w zakresie przeprowadzania analizy i oceny sytuacji na rynku promocji usług turystycznych i rekreacyjnych oraz kreowania, projektowania i wdrażania instrumentów promocji w komercjalizacji gospodarki turystycznej i sfery rekreacji, a także metod, technik i narzędzi projektowania kampanii promocyjnych dla różnych typów działalności w gospodarce turystycznej i sfery rekreacji.

Uzyskanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych tworzenia dokumentów określających obszary i kierunki działań marketingowych w branży turystycznej i rekreacyjnej, planów marketingowych, w tym promocji mix adresowanej do wybranych segmentów rynkowych klientów w turystyce oraz rekreacji opartych na realistycznych sytuacjach rynkowych.

Opis przedmiotu

Przedmiot „Promocja w turystyce i rekreacji„ adresowany jest do studentów kierunku turystyka i rekreacja, ukierunkowanych na zdobywanie pozycji kadr menedżerskich na rynku podmiotów turystycznym/rekreacyjnych w sekcjach realizujących zadania w sferze marketingu/promocji oraz sprzedaży usług i produktów turystyczno-rekreacyjnych. Zagadnienia realizowane w ramach przedmiotu (wykłady oraz ćwiczenia) wspierają proces nabywania specjalistycznych kompetencje w zakresie tworzenia dokumentów określających obszary i kierunki działań marketingowych w branży turystycznej i rekreacyjnej,  budowy planów marketingowych, w tym promocji mix adresowanej do wybranych segmentów rynkowych klientów, kreowania, projektowania i wdrażania instrumentów promocji usług i produktów turystycznych/rekreacyjnych, a także stosowania metod, technik i narzędzi projektowania kampanii promocyjnych dla różnych form działalności w sferze usług turystycznych oraz rekreacyjnych opartych na realistycznych sytuacjach rynkowych.