Ramowy program studiów
Wersja: 3
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu |
Kierunek studiów |
Turystyka i Rekreacja |
Studia |
II stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
----- |
Nazwa przedmiotu |
Promocja w turystyce i rekreacji |
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł 2. Przygotowanie kierunkowe |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
TIR_22_II_11 - Badanie i projektowanie usług turystyczno-rekreacyjnych, |
Jednostka prowadząca |
Zakład Turystyki |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Fedyk, adiunkt, |
Cel przedmiotu |
Nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu promocji jako elementu współczesnych koncepcji marketingowych w turystyce i rekreacji z zakresem ich zastosowania w poszczególnych sferach działalności społeczno-gospodarczej, w tym istota, wady i zalety, funkcje i strategie promocji/reklamy w komercjalizacji usług w turystyce oraz rekreacji. Uzyskanie wiedzy teoretycznej w zakresie przeprowadzania analizy i oceny sytuacji na rynku promocji usług turystycznych i rekreacyjnych oraz kreowania, projektowania i wdrażania instrumentów promocji w komercjalizacji gospodarki turystycznej i sfery rekreacji, a także metod, technik i narzędzi projektowania kampanii promocyjnych dla różnych typów działalności w gospodarce turystycznej i sfery rekreacji. Uzyskanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych tworzenia dokumentów określających obszary i kierunki działań marketingowych w branży turystycznej i rekreacyjnej, planów marketingowych, w tym promocji mix adresowanej do wybranych segmentów rynkowych klientów w turystyce oraz rekreacji opartych na realistycznych sytuacjach rynkowych. |
Opis przedmiotu |
Przedmiot „Promocja
w turystyce i rekreacji„ adresowany jest do studentów kierunku turystyka i rekreacja, ukierunkowanych
na zdobywanie pozycji kadr menedżerskich na rynku podmiotów turystycznym/rekreacyjnych
w sekcjach realizujących zadania w sferze marketingu/promocji oraz sprzedaży usług i
produktów turystyczno-rekreacyjnych. Zagadnienia realizowane w ramach
przedmiotu (wykłady oraz ćwiczenia) wspierają proces nabywania
specjalistycznych kompetencje w zakresie tworzenia dokumentów określających obszary i kierunki działań marketingowych
w branży turystycznej i rekreacyjnej, budowy planów marketingowych, w tym promocji
mix adresowanej do wybranych segmentów rynkowych klientów, kreowania, projektowania i wdrażania
instrumentów promocji usług i produktów turystycznych/rekreacyjnych, a także
stosowania metod, technik i narzędzi projektowania kampanii promocyjnych dla różnych form
działalności w sferze usług turystycznych oraz rekreacyjnych opartych na realistycznych sytuacjach rynkowych. |