wtorek, 29 kwietnia 2025 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 3

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu

Kierunek studiów

Turystyka i Rekreacja

Studia

II stopnia

Profil

Ogólnoakademicki

Specjalność

-----

Nazwa przedmiotu

Nowoczesna komunikacja w zarządzaniu

Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j. angielski,
j.polski

Status przedmiotu

Moduł 1. Przedmioty podstawowe

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

-----

Jednostka prowadząca

Zakład Rekreacji

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr P. Zarzycki, adiunkt

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr P. Czermak, adiunkt,
dr P. Zarzycki, adiunkt

Cel przedmiotu

Cel nr 1 – umożliwienia zdobycia wiedzy w zakresie współczesnego zarządzania zespołem projektowym za pośrednictwem wybranych narzędzi informacyjno-komunikacyjnych dedykowanych dla biznesu, które stanowią instrumentarium wspierające pracę menadżera oraz zespół projektowy na różnych etapach procesu kreowania oferty/usługi.

Cel nr 2 – nabycie umiejętność korzystania z przykładowego narzędzia dostępnego na rynku

Cel nr 3 – organizowanie warunków sprzyjających kształtowaniu wśród studentów postaw aktywnych w poszukiwaniu współczesnych i nowoczesnych rozwiązań informacyjno-komunikacyjnych wspierających prace zespołów projektowych. 

Opis przedmiotu

Przedmiot w swoim zamierzeniu ukierunkowany jest na zdobycie przez studenta wiedzy w zakresie dostępnych rozwiązań informacyjno-komunikacyjnych w zakresie zarządzania projektem. W zakresie umiejętności student pozna wybrane programy w zakresie planowania, harmonogramowania, delegowania zadań, automatyzacji działań, zarządzania projektem i komunikacją oraz zarządzania klientami. Fakt ten pozwoli mu nie tylko na zdobycie  umiejętność obsługi, ale zdobędzie także kompetencje społeczne w zakresie świadomości rangi tego typu narzędzi, które stanowią istotny czynnik wspierający pracę menadżera.