Ramowy program studiów
Wersja: 3
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu |
Kierunek studiów |
Turystyka i Rekreacja |
Studia |
II stopnia |
Profil |
Praktyczny |
Specjalność |
Hotelarstwo |
Nazwa przedmiotu |
Marketing usług hotelarskich |
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł wyboru specjalności - Hotelarstwo |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
KTIR_13_II_S_11 - Produkt turystyczny i rekreacyjny, |
Jednostka prowadząca |
Zakład Turystyki |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Cel przedmiotu |
|
Opis przedmiotu |
Działalność marketingowa w zarządzaniu hotelem i usługami hotelarskimi oraz towarzyszącymi obsłudze gościa jest współcześnie kluczowym elementem funkcjonowania każdej firmy działającej w obszarze hotelarstwa. Silna konkurencja w branży i szybkie tempo zmian preferencji i zachowań turystów, wymagają od przedsiębiorców tego rynku wykorzystania zarówno tradycyjnych (marketing mix) jak i nowoczesnych (media społecznościowe, etc.) narzędzi marketingu. W ramach przedmiotu student zdobędzie fundamentalną wiedzę o marketingu usług hotelarskich oraz umiejętność jej zastosowania w zarządzaniu usługami w hotelu. W szczególności wykształci umiejętność planowania marketingowego i budowania strategii marketingowych. |