Ramowy program studiów
Wersja: 3
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu |
Kierunek studiów |
Turystyka i Rekreacja |
Studia |
II stopnia |
Profil |
Praktyczny |
Specjalność |
----- |
Nazwa przedmiotu |
Techniki reklamowe w turystyce i rekreacji |
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł 2: Przedmioty kierunkowe |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
KTIR_13_S_I_15 - Ekonomika turystyki i rekreacji, |
Jednostka prowadząca |
Zakład Turystyki |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Fedyk, adiunkt |
Cel przedmiotu |
Nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu technik reklamy jako elementu komunikacji marketingowej (promocji) w turystyce oraz rekreacji, w tym istoty, wad i zalet, funkcji i strategii reklamy w turystyce i rekreacji Uzyskanie
wiedzy teoretycznej w zakresie kreowania, projektowania i wdrażania
instrumentów i narzędzi reklamy w komercjalizacji usług i produktów turystycznych, a także
metod, technik i narzędzi projektowania kampanii reklamowych dla różnych
typów działalności w gospodarce turystycznej i rekreacji Uzyskanie
wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych tworzenia promocji mix
z wykorzystaniem technik reklamy adresowanej do wybranych segmentów rynkowych klientów w turystyce i rekreacji |
Opis przedmiotu |
Przedmiot „Techniki reklamowe w turystyce i rekreacji" adresowany jest do studentów kierunku turystyka i rekreacja, planujących pełnienie funkcji pracowników lub kadr
menedżerskich na rynku podmiotów turystycznym i rekreacyjnych w działach zajmujących się
marketingiem (promocją i reklamą) i sprzedażą usług oraz produktów turystycznych czy rekreacyjnych. Zagadnienia
realizowane w ramach przedmiotu w formie wykładów oraz ćwiczeń kształtują
specjalistyczne kompetencje w zakresie kreowania, projektowania i wdrażania
instrumentów reklamy w komercjalizacji usług i produktów turystycznych i rekreacyjnych, a
także metod, technik i narzędzi projektowania kampanii reklamowych dla różnych
typów działalności w gospodarce turystycznej oraz rekreacyjnej. |