Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Nauk o Sporcie |
|||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Sport |
|||||||||||||||||||||||||||||
Studia |
II stopnia |
|||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
Ogólnoakademicki |
|||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
Menedżer organizacji sportowej |
|||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Zachowania organizacyjne |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
|||||||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Moduł wyboru specjalności - Menedżer Organizacji Sportowej. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
|||||||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie |
|||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr hab. A. Stosik, prof. AWF Wrocław |
|||||||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr hab. A. Stosik, prof. AWF Wrocław |
|||||||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
1. Określenie kluczowych determinantów sukcesu menedżerów współczesnej organizacji; wskazanie na podstawowe kompetencje społeczne menedżerów sportu. 2. Omówienie kryteriów efektywności organizacji; omówienie istoty pracy grupowej i korzyści z budowania zespołów. 3. Wskazanie na kluczowe elementy sprawności społecznej w kontekście realizacji pracy projektowej i budowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw (przedsięwzięć) sportowych. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
Przedmiot Zachowania organizacyjne jest warsztatową formą interaktywnej pracy studenta w zakresie zdobywania tzw. sprawności społecznej. Omawiane i realizowane są zagadnienia z zakresu kryteriów efektywności organizacji oraz podstawowych kompetencji menedżera sportu, takich jak: komunikacja otwarta, budowanie sprawności grupy w projekcie, projektowanie struktury organizacyjnej do pracy grupowej, wykorzystanie optymalnego stylu kierowania celem podnoszenia efektywności pracy, diagnoza kompetencji członków zespołu. |