Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Nauk o Sporcie |
||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Sport |
||||||||||||||||||||||||
Studia |
II stopnia |
||||||||||||||||||||||||
Profil |
Nieokreślony |
||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
Menedżer Sportu |
||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Sponsoring w sporcie |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Moduł wyboru specjalności - Menedżer Organizacji Sportowej. |
||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie |
||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr G. Pawlak, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr G. Pawlak, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
- nabycie wiedzy z zakresu marketingu sportowego ze szczególnym uwzględnieniem elementu promocji w postaci sponsoringu sportowego - nabycie praktycznej umiejętności planowania kampanii sponsoringowej oraz przeprowadzenia rozmowy ze sponsorem |
||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
W ramach przedmiotu studenci zapoznają się z procesami i działaniami z
zakresu marketingu sportowego ze szczególnym uwzględnieniem roli sponsoringu
sportowego realizowanego w klubie, organizacji sportowej oraz w każdym innym
podmiocie prowadzącym działalność finansową. Projektowane rozwiązania są oparte
case study firm oraz organizacji, które z powodzeniem wdrożyły działania oparte
o skuteczną promocję, w tym również sponsoring. W czasie zajęć studenci m.in.
zorganizują i przeprowadzą rozmowę sponsoringową pomiędzy sponsorem oraz
sponsorowanym w formie symulacji. |