Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Nauk o Sporcie |
Kierunek studiów |
Sport |
Studia |
I stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
... |
Nazwa przedmiotu |
Marketing olimpijski |
|
|
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł wyboru specjalności - Specjalność Menedżer Sportu |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
Jednostka prowadząca |
Katedra Dydaktyki Sportu |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
mgr R. Mauer-Różańska, asystent |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
mgr R. Mauer-Różańska, asystent |
Cel przedmiotu |
C1. Poznanie form, instrumentów oraz skutków działań marketingowych Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz promocji igrzysk olimpijskich. C2. Poznanie Marketingu olimpijskiego jako nośnika pozytywnych postaw wobec kultury
fizycznej |
Opis przedmiotu |
Przedmiot zawiera treści przedstawiające sposoby wykorzystania zasad i narzędzi marketingowych oraz ich skuteczności w polityce marketingowej Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i Narodowych Komitetów Olimpijskich. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów i ćwiczeń. W pierwszej części ćwiczeń przedstawiany jest nowy temat, w drugiej studenci prezentują swoje prace (we wcześniej ustalonych wspólnie z prowadzącym terminach). Na zajęcia zapraszani są olimpijczycy i inne osoby, które uczestniczyły lub bezpośrednio obserwowały igrzyska olimpijskie ( trenerzy, działacze, dziennikarze, wolontariusze, kibice). Przedmiot umiejscowiony jest w obszarze kształcenia w zakresie nauk o kulturze fizycznej. |