wtorek, 3 grudnia 2024 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 1

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Nauk o Sporcie

Kierunek studiów

Sport

Studia

I stopnia

Profil

Ogólnoakademicki

Specjalność

...

Nazwa przedmiotu

Marketing olimpijski




Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j.polski

Status przedmiotu

Moduł wyboru specjalności - Specjalność Menedżer Sportu

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

-----

Jednostka prowadząca

Katedra Dydaktyki Sportu

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

mgr R. Mauer-Różańska, asystent

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

mgr R. Mauer-Różańska, asystent

Cel przedmiotu

C1.  Poznanie form, instrumentów oraz skutków działań marketingowych Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz promocji igrzysk olimpijskich.

C2. Poznanie Marketingu olimpijskiego jako nośnika pozytywnych postaw wobec kultury fizycznej

Opis przedmiotu

Przedmiot zawiera treści przedstawiające sposoby wykorzystania zasad i narzędzi marketingowych oraz ich skuteczności w polityce marketingowej Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego i Narodowych Komitetów Olimpijskich.

Zajęcia prowadzone są w formie wykładów i ćwiczeń. W pierwszej części ćwiczeń przedstawiany jest nowy temat, w drugiej studenci prezentują swoje prace (we wcześniej  ustalonych wspólnie z  prowadzącym terminach). Na zajęcia zapraszani są olimpijczycy i inne osoby, które uczestniczyły  lub bezpośrednio obserwowały  igrzyska olimpijskie ( trenerzy, działacze, dziennikarze, wolontariusze, kibice).

Przedmiot umiejscowiony jest w obszarze kształcenia w zakresie nauk o kulturze fizycznej.