Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Nauk o Sporcie |
Kierunek studiów |
Sport |
Studia |
I stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
Menadżer sportu, Trener |
Nazwa przedmiotu |
Podstawy marketingu |
|
|
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł przedmiotów kierunkowych |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
Jednostka prowadząca |
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Idzikowski, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Idzikowski, adiunkt |
Cel przedmiotu |
1. Pozyskanie wiedzy w formie podstawowych pojęć, kategorii, instrumentów, koncepcji, w zakresie marketingu, z uwzględnieniem nowych koncepcji. 2. Nabycie podstawowych umiejętności samoanalizy studenta i rozumienia współczesnych zmian w marketingu i jego roli w życiu społeczno – gospodarczym. 3. Pozyskanie niezbędnych umiejętności aplikacyjnych poznanych zasad i koncepcji marketingowych w samodzielnym życiu społeczno-ekonomicznym. |
Opis przedmiotu |
Marketing, rozumiany jako przedstawianie produktów na wybranym rynku buduje coraz to nowe wymagania. Tylko najnowocześniejsze podejścia pozwalają na osiąganie sukcesu w prowadzonej działalności dlatego też, w każdej prowadzonej działalności jest jej podstawową funkcją. Niezbędne staje się: - zdobycie wiedzy z zakresu metodyk wprowadzania nowych produktów na rynek, - zapoznanie się z narzędziami oceny zachowań klientów i nabycie umiejętności jej praktycznego wykorzystania, - rozróżnienie podejść: nowoczesnego i klasycznego do świadomego budowania marki.
W takiej samej strukturze prowadzone będą zajęcia - celem wykładów jest przekazanie wiedzy zimnej (do przyswojenia) bez kompetencji heurystycznego myślenia, w drugim etapie - podczas prowadzonych ćwiczeń student będzie miał możliwość implementacji zdobytych kwalifikacji w laboratoryjnych warunkach biznesowych (dla branży sportowej). Wymagania wobec niego skoncentrowane tutaj będą na umiejętnościach zastosowania wiedzy w praktyce. |