Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Nauk o Sporcie |
Kierunek studiów |
Sport |
Studia |
I stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
----- |
Nazwa przedmiotu |
Public relations |
|
|
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Moduł wyboru specjalności - Specjalność Menedżer Sportu |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
Jednostka prowadząca |
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr K. Kopecka-Piech, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr K. Kopecka-Piech, adiunkt |
Cel przedmiotu |
Cel. 1. Nabycie wiedzy i umiejętności koniecznych do skutecznego kształtowania wizerunku publicznego osoby i instytucji Cel. 2. Poszerzenie kompetencji z zakresu pracy zespołowej, ze szczególnym ukierunkowaniem na tworzenie strategii Public Relations |
Opis przedmiotu |
Przedmiot obejmuje wykłady i ćwiczenia o charakterze warsztatowym, pozwalające nabyć wiedzę i umiejętności konieczne w skutecznym kształtowaniu wizerunku własnego oraz organizacji. W ramach przedmiotu student zyska okazję do pracy nad prawidłową strategię Public Relations. |