Ramowy program studiów
Wersja: 3
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Fizjoterapii |
Kierunek studiów |
Kosmetologia |
Studia |
I stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
----- |
Nazwa przedmiotu |
Marketing usług kosmetologicznych |
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
Status przedmiotu |
Przedmiot do wyboru - student wybiera jeden przedmiot w semestrze |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
Jednostka prowadząca |
Wydział Fizjoterapii |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Idzikowski, adiunkt |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Idzikowski, adiunkt |
Cel przedmiotu |
Celem przedmiotu jest nabycie praktycznej wiedzy z zakresu marketingu dla branży usług kosmetycznych. |
Opis przedmiotu |
Prowadzenie działalności w branży usług kosmetycznych jest wyzwaniem wymagającym zgromadzenia kompetencji z zakresu marketingu. Rozumianego jako: - Odpowiednie określenie produktu - usługi. Ich ram wykonania, odpowiedniej prezentacji dla klienta. - Przygotowanie zasad promocji - odpowiedniego, efektywnego, umieszczania informacji o usłudze kosmetycznej w środowisku odbiorcy. - Dystrybucja - odpowiedniej organizacji dystrybucji usługi - jej dostarczenia dla odbiorcy ostatecznego. - Cena - przygootwania odpowiedniej strategii cenowej. |