Ramowy program studiów
Wersja: 3
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Fizjoterapii |
Kierunek studiów |
Kosmetologia |
Studia |
I stopnia |
Profil |
Ogólnoakademicki |
Specjalność |
----- |
Nazwa przedmiotu |
Zarządzanie i marketing |
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j. angielski, |
Status przedmiotu |
Przedmioty ogólnoakademickie - Moduł I (Moduł I lub II do wyboru) |
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
Jednostka prowadząca |
Wydział Fizjoterapii |
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr hab. A. Chwałczyńska, prof. AWF Wrocław |
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr hab. A. Chwałczyńska, prof. AWF Wrocław, |
Cel przedmiotu |
|
Opis przedmiotu |
Wykład: Podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania: pojęcie zarządzania, historia (ewolucja) zarządzania, różne formy zarządzania w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa; struktura organizacyjna w firmie, opracowanie zapotrzebowania kadrowego, zarządzanie zasobami ludzkimi; podstawowe zagadnienia dotyczące marketingu, marketing bezpośredni, Biznes plan: podstawowe zagadnienia dotyczące zasad sporządzania biznes planu, analiza sytuacji firmy: zasady przeprowadzania analiz sytuacyjnych Ćwiczenia Opracowanie schematu organizacyjnego firmy kosmetycznej , Opis stanowiska pracy warunki sanitarno-budowlane, zasady rekrutacji pracowników; opracowanie biznes planu dla jednoosobowej działalności gospodarczej z zakresu kosmetologii; opracowanie kosztorysu usług kosmetycznych ; |