czwartek, 18 lipca 2024 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 1

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Fizjoterapii

Kierunek studiów

Kosmetologia

Studia

II stopnia

Profil

Ogólnoakademicki

Specjalność

-----

Nazwa przedmiotu

Marketing produktu kosmetycznego




Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j. angielski

Status przedmiotu

Przedmioty kierunkowe.

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

KOS_16_II_005 - Kreowanie wizerunku firmy

Jednostka prowadząca

Wydział Fizjoterapii

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr hab. A. Chwałczyńska, prof. AWF Wrocław

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr hab. A. Chwałczyńska, prof. AWF Wrocław

Cel przedmiotu

  1. Zapoznanie studenta z pojęciem marketingu
  2. Zapoznanie studenta z wymogami dotyczącymi opakowań produktów kosmetycznych
  3. Zapoznanie studenta z praktykami stosowanymi przez producentów z branży kosmetycznej

Opis przedmiotu

Jednym z elementów pracy kosmetologa z wyższym wykształceniem jest możliwość opracowania nowych produktów kosmetycznych. Jednak w dzisiejszych czasach nawet najlepszy produkt nie zaistnieje na rynku bez działań marketingowych. Jednym z podstawowych elementów na jakie zwraca uwagę odbiorca nowego produktu jest jego opakowania. Studenci w trakcie zajęć zapoznają się z wymogami dotyczącymi opakowań produktów kosmetycznych. Poznają drogę wprowadzenia produktu na rynek oraz sposoby zwalczania nieuczciwej konkurencji. Poznają praktyki stosowane przez firmy z branży kosmetycznej w celu uatrakcyjnienia produktu.