czwartek, 18 lipca 2024 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 1

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Fizjoterapii

Kierunek studiów

Kosmetologia

Studia

II stopnia

Profil

Praktyczny i ogólnoakademicki

Specjalność

-----

Nazwa przedmiotu

Kreowanie wizerunku firmy




Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j. angielski,
j.polski

Status przedmiotu

Przedmioty podstawowe

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

-----

Jednostka prowadząca

Wydział Fizjoterapii

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr hab. A. Chwałczyńska, prof. AWF Wrocław

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr hab. A. Chwałczyńska, prof. AWF Wrocław

Cel przedmiotu

  • umiejętność przygotowania i posługiwania się narzędziami marketingowymi takimi jak wizytówka, broszura, folder
  • zapoznanie z elementami architektury wnętrz, kolorystyka
  • zewnętrzne wizualizacja firmy - witryny, billboard, szyldy
  • marketing bezpośredni jego znaczenie i zagrożenia

Opis przedmiotu

Student na zajęciach poznaje modele marketingowe - marketing bezpośredni, tradycyjny - papierowy, wirtualny. Opracowuje prezentację swojej firmy w postaci wizytówki i broszury. Zapoznaje się z elementami architektury wnętrz - kolorystyka, organizacja pomieszczeń. Zapoznaje się z podstawowymi sposobami wizualizacji firmy z wykorzystaniem zewnętrznych form marketingowych - bilboard, witryna, szyldy.