Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Turystyka i Rekreacja |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studia |
I stopnia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
Praktyczny |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Warsztaty praktyczne na obiektach zewnętrznych - Fitness-nowoczesne formy gimnastyki (aerobik) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Moduł praktyk - Warsztaty - Projekt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Lekkoatletyki i Gimnastyki |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr A. Sikora, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
Zdobycie doświadczenia w praktyce poprzez uczestnictwo oraz asystę na zajęciach w klubie fitness. Rozpoznanie specyfiki funkcjonowania ośrodków świadczących usługi fitness (wyposażenie, organizacja pracy, propozycja zajęć itp.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
W ramach przedmiotu student zapozna się z : - ofertą klubu fitness (proponowane usługi, promocje) - wyposażeniem (ilość sal gimnastycznych, wyposażenie siłowni, dostępny sprzęt fitness) - rodzajem grupowych form fitness Praktyka w klubie fitness obejmuje: - Czynny udział w różnych grupowych lekcjach fitness (14 godz.) - Hospitacje lekcji zajęć grupowych (2 godziny) - Asysta - prowadzenie części zajęć grupowych (2 godz.) - Prowadzenie grupowej lekcji fitness (2 godz.). Przygotowanie do zajęć w formie konspektów z wyszczególnieniem ćwiczeń. |