Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego |
||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Wychowanie Fizyczne |
||||||||||||||||||||||||
Studia |
II stopnia |
||||||||||||||||||||||||
Profil |
Praktyczny |
||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
Rekreacja i Turystyka Szkolna |
||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Marketing w rekreacji i turystyce |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Specjalność : Rekreacja i Turystyka Szkolna |
||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Turystyki |
||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr A. Krajewska-Smardz, asystent |
||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr A. Krajewska-Smardz, asystent |
||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
C1 - umożliwienie zdobycia fundamentalnej wiedzy o marketingu oraz zastosowaniu jej w rekreacji i turystyce. C2 - umożliwienie nabywania umiejętności w zakresie planowania marketingowego i budowania strategii marketingowych. C3 - umożliwienie zdobycia umiejętności analizowania informacji rynkowych i przewidywania trendów na usługi w zakresie rekreacji i turystyki. C4 - umożliwienie zdobycia umiejętności przeprowadzania działań promocyjnych przedsięwzięcia rekreacyjnego i turystycznego przy użyciu instrumentów marketingu-mix. C5 – umożliwienie nabywania kompetencji społecznych związanych z pracą w zespole projektowym. |
||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
Działalność marketingowa jest współcześnie niezbędnym elementem funkcjonowania każdego podmiotu funkcjonującego na rynku usług rekreacyjnych i turystycznych. Silna konkurencja na tym rynku oraz szybkie tempo zmian preferencji i zachowań współczesnych ludzi wymuszają na podmiotach potrzebę stosowania marketingu, zarówno w ujęciu tradycyjnym (narzędzia marketingu-mix 7P), jak i w nowoczesnym (wykorzystywanie mediów społecznościowych i platform zakupowych, stosowanie marketingu lojalnościowego itd.). W ramach przedmiotu Student zdobędzie fundamentalną wiedzę o marketingu oraz umiejętność zastosowania jej w usługach rekreacyjnych i turystycznych. Nabędzie umiejętność analizowania informacji rynkowych i przewidywania trendów na usługi w zakresie rekreacji i turystyki oraz planowania marketingowego i budowania strategii marketingowych. Student będzie potrafił przeprowadzić działania promocyjne przedsięwzięcia rekreacyjnego i turystycznego przy użyciu instrumentów marketingu-mix. Student będzie również doskonalił kompetencje społeczne polegające na współpracy w zespole projektowym. |