poniedziałek, 2 grudnia 2024 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 1

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Wychowania Fizycznego

Kierunek studiów

Wychowanie Fizyczne

Studia

II stopnia

Profil

Praktyczny

Specjalność

Rekreacja i Turystyka Szkolna

Nazwa przedmiotu

Marketing w rekreacji i turystyce


Forma studiów Rok studiów Semestr Suma godzin dydaktycznych Liczba punktów ECTS
Wykłady Ćwiczenia/praktyki
Stacjonarne 1 1 --- --- ---
1 2 10.0 10.0 2.0
Suma 10.0 10.0 2.0


Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j.polski

Status przedmiotu

Specjalność : Rekreacja i Turystyka Szkolna

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

-----

Jednostka prowadząca

Katedra Turystyki

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr A. Krajewska-Smardz, asystent

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr A. Krajewska-Smardz, asystent

Cel przedmiotu

C1 - umożliwienie zdobycia fundamentalnej wiedzy o marketingu oraz zastosowaniu jej w rekreacji i turystyce.

C2 - umożliwienie nabywania umiejętności  w zakresie planowania marketingowego i budowania strategii marketingowych. 

C3 - umożliwienie zdobycia umiejętności analizowania informacji rynkowych i przewidywania trendów na usługi w zakresie rekreacji i turystyki.

C4 - umożliwienie zdobycia umiejętności przeprowadzania działań promocyjnych przedsięwzięcia rekreacyjnego i turystycznego przy użyciu instrumentów marketingu-mix.

C5 – umożliwienie nabywania kompetencji społecznych związanych z pracą w zespole projektowym.

Opis przedmiotu

Działalność marketingowa jest współcześnie niezbędnym elementem funkcjonowania każdego podmiotu funkcjonującego na rynku usług rekreacyjnych i turystycznych. Silna konkurencja na tym rynku oraz szybkie tempo zmian preferencji i zachowań współczesnych ludzi wymuszają na podmiotach potrzebę stosowania marketingu, zarówno w ujęciu tradycyjnym (narzędzia marketingu-mix 7P), jak i w nowoczesnym (wykorzystywanie mediów społecznościowych i platform zakupowych, stosowanie marketingu lojalnościowego itd.).

W ramach przedmiotu Student zdobędzie fundamentalną wiedzę o marketingu oraz umiejętność zastosowania jej w usługach rekreacyjnych i turystycznych. Nabędzie umiejętność analizowania informacji rynkowych i przewidywania trendów na usługi w zakresie rekreacji i turystyki oraz planowania marketingowego i budowania strategii marketingowych.  Student będzie potrafił przeprowadzić działania promocyjne przedsięwzięcia rekreacyjnego i turystycznego przy użyciu instrumentów marketingu-mix. Student będzie również doskonalił kompetencje społeczne polegające na współpracy w zespole projektowym.