Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Wychowanie Fizyczne |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studia |
II stopnia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
--- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Praktyka specjalistyczna |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Specjalność: Fitness |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Lekkoatletyki i Gimnastyki |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr A. Tomaszewska, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
Nabycie podstawowych umiejętności praktycznych z zakresu organizacji klubu fitness w zakresie zarządzania, marketingu, organizacji sprzedaży, Zapoznanie się z działalnością instytucji typu klub fitness. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
Realizacja praktyki obejmuje następujące zadania teoretyczne i praktyczne: Poznanie programu zajęć grupowych Hospitacje lekcji zajęć grupowych 20h Asysta lekcji zajęć grupowych (prowadzenie części lekcji) 15 h Prowadzenie zajęć 5h (aerobik/zajęcia grupowe na siłowni/zajęcia dla dzieci) Asysta w pracy na recepcji 20h Asysta na siłowni 20h Analiza organizacji fitness klubu, podziału przestrzeni Analiza potrzeb klientów klubu poprzez przeprowadzenie ankiety Wywiad z menadżerem na temat jego pracy i zarządzanie klubem Opis siłowni (dostępność maszyn wytrzymałościowych i siłowych, zasady funkcjonowania) Struktura zatrudnienia z krótkim opisem zadań poszczególnych działów Praca i rola recepcji w obsłudze klienta Organizacja marketingu, metody pozyskiwanie klientów Przeprowadzanie akcji marketingowej Organizacja procesu sprzedaży Analiza dostępu do klubu dla niepełnosprawnych |