poniedziałek, 2 grudnia 2024 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Ramowy program studiów

Szczegóły przedmiotu

Wersja: 1

Informacje ogólne


Wydział

Wydział Wychowania Fizycznego

Kierunek studiów

Wychowanie Fizyczne

Studia

II stopnia

Profil

Praktyczny

Specjalność

Wychowanie fizyczne i zarządzanie oświatą

Nazwa przedmiotu

Nadzór pedagogiczny i zarządzanie jakością kształcenia


Forma studiów Rok studiów Semestr Suma godzin dydaktycznych Liczba punktów ECTS
Wykłady Ćwiczenia/praktyki
Stacjonarne 1 1 --- --- ---
1 2 --- --- ---
2 3 --- --- ---
2 4 15.0 15.0 2.0
Suma 15.0 15.0 2.0


Języki w jakich jest i może być realizowany kurs

j.polski

Status przedmiotu

Specjalność: Wychowanie Fizyczne i Zarządzanie Oświatą

Wymagania wstępne (lista przedmiotów)

-----

Jednostka prowadząca

Katedra Dydaktyki Wychowania Fizycznego

Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu

dr W. Starościak, adiunkt

Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia

dr hab. H. Guła-Kubiszewska, prof. AWF Wrocław,
dr R. Kumala, adiunkt,
dr A. Malska-Śmiałowska, adiunkt,
dr A. Skarul, adiunkt,
dr W. Starościak, adiunkt,
dr A. Wójcik-Grzyb, adiunkt

Cel przedmiotu

Umożliwienie studentom zobycie wiedzy i umiejetności z zakresu kryteriów jakości kształcenia i procedur oceny jakości kształcenia prowadzonej przez nadzór pedagogiczny jakim jest Kuratorium Oświaty.

Umożliwienie studentom poznania i krytycznej analizy WSO i PSO w kontekście zadań nadzoru pedagogicznego.

Przygotowanie studentów do opracowywania programów Rady Pedagogicznej wynikających z jej celów i zadań, nadzoru jakości kształcenia w szkole.

Opis przedmiotu

Przedmiot obejmuje zagadnienia umożliwiające studentom zobycie wiedzy i umiejetności z zakresu kryteriów jakości kształcenia i procedur oceny jakości kształcenia prowadzonej przez nadzór pedagogiczny jakim jest Kuratorium Oświaty. Przygotowujące studentów do poznania i krytycznej analizy WSO i PSO w kontekście zadań nadzoru pedagogicznego. W ramach przedmiotu student zdobędzi kompetencje do opracowywania programów Rady Pedagogicznej wynikających z jej celów i zadań, nadzoru jakości kształcenia w szkole.