Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Wychowanie Fizyczne |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studia |
II stopnia |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Profil |
Nieokreślony |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
Menedżer Sportu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Trening menedżerski |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j. angielski, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Specjalność: Menedżer Sportu i Rekreacji |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Komunikacji i Zarządzania |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr A. Leśniewska, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr A. Leśniewska, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
1) Wyposażenie studentów w wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnych zachowań menedżerskich w organizacji sportowej. 2) Wskazanie na niematerialne zasoby organizacji jako determinanty sukcesu organizacji, a w szczególności kulturę organizacyjną, style kierowania oraz przywództwo, a także elementy komunikacji społecznej ze szczególnym uwzględnieniem sprawności społecznej. 3) Określenie kluczowych kompetencji menedżerskich oraz ich rozwijanie poprzez trening i ćwiczenia grupowe oraz indywidualne. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
Trening menedżerski jest przedmiotem, które w części teoretycznej prezentuje sylwetkę menedżera z uwzględnieniem ważnych dla jego roli cech, umiejętności oraz kompetencji, a także uwarunkowania społeczno-organizacyjne, które towarzyszą pracy menedżera. Część praktyczna ma charakter treningowy, podczas której studenci wykonują ćwiczenia, gry, prowadzą symulacje, dzięki którym mogą diagnozować swoje silne i słabe strony oraz rozwijać kluczowe dla roli menedżera kompetencje. |