Ramowy program studiów
Wersja: 1
Informacje ogólne
Wydział |
Wydział Wychowania Fizycznego |
||||||||||||||||||||||||
Kierunek studiów |
Wychowanie Fizyczne |
||||||||||||||||||||||||
Studia |
II stopnia |
||||||||||||||||||||||||
Profil |
Ogólnoakademicki |
||||||||||||||||||||||||
Specjalność |
----- |
||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu |
Podstawy marketingu |
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
Języki w jakich jest i może być realizowany kurs |
j.polski |
||||||||||||||||||||||||
Status przedmiotu |
Specjalność: Menedżer Sportu i Rekreacji |
||||||||||||||||||||||||
Wymagania wstępne (lista przedmiotów) |
----- |
||||||||||||||||||||||||
Jednostka prowadząca |
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie |
||||||||||||||||||||||||
Osoba odpowiedzialna za program przedmiotu |
dr W. Idzikowski, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||
Osoba(by) prowadząca(ce) zajęcia |
dr W. Idzikowski, adiunkt |
||||||||||||||||||||||||
Cel przedmiotu |
1. Pozyskanie wiedzy w formie podstawowych pojęć, kategorii, instrumentów, koncepcji, w zakresie marketingu, z uwzględnieniem nowych koncepcji. 2. Nabycie podstawowych umiejętności samoanalizy studenta i rozumienia współczesnych zmian w marketingu i jego roli w życiu społeczno – gospodarczym. 3. Pozyskanie niezbędnych umiejętności aplikacyjnych poznanych zasad i koncepcji marketingowych w samodzielnym życiu społeczno-ekonomicznym. |
||||||||||||||||||||||||
Opis przedmiotu |
Marketing, rozumiany jako przedstawianie produktów na wybranym rynku buduje coraz to nowe wymagania. Tylko najnowocześniejsze podejścia pozwalają na osiąganie sukcesu w prowadzonej działalności dlatego też, w każdej prowadzonej działalności jest jej podstawową funkcją. Niezbędne staje się: - rozumienie i wpływanie na zachowania konsumenta, - formułowanie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej, - rozwijanie: produktów, ich promocji i dystrybucji, oraz przyjmowanie odpowiedniej strategii cenowej, aby móc funkcjonować w warunkach nowo rynkowych. |