wtorek, 29 kwietnia 2025 | Portal eORDO Omnis v. 1.116.1.5.61

Portal eORDO Omnis

Niezalogowano
Użytkownik anonimowy
Zaloguj się

AWF we Wrocławiu

Logowanie

 
Zaloguj się
Masz problemy z logowaniem? » Jak się zarejestrować?
» Nie pamiętam hasła
» Pomoc

Uwaga!!!

Od nowego roku akademickiego 2023/2024 systemem do obsługi studiów jest system USOS, dostępny pod adresem: https://usosweb.awf.wroc.pl

Od dnia 09.10.2023 r. rezerwacji dokonujemy już w nowym sytsemie USOS dostępnym pod adresem: https://srs.awf.wroc.pl/

Dane osobowe

Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu (51-612), al. Ignacego Jana Paderewskiego 35.

Dane osobowe przetwarzane są w celach realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 poz. 1668 z późn. zm.).

Dane mogą być udostępniane organom i podmiotom publicznym realizującym swoje zadania w obszarze szkolnictwa wyższego i wynikające z przepisów prawa.

Każda osoba ma dostęp do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 poz. 1668 z późn. zm.).

Witamy w portalu  

Portal eORDO Omnis

Internetowy dostęp do zasobów Uczelni staje się dziś niezbędny, zarówno dla pracowników administracyjnych Uczelni, prowadzących zajęcia dydaktyczne, jaki i studentów czy kandydatów. Portal eORDO wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników programu eORDO i dostarcza w sposób zdalny nie tylko wielu niezbędnych informacji, ale pozwala również zrealizować wybrane procedury związane z prowadzeniem studiów, czy też samym studiowaniem.

Portal eORDO Omnis moduł m.in. umożliwa:

  • Odbiór ważnych komunikatów Uczelni oraz Dziekanatu.
  • Dostęp do najważniejszych informacji kontaktowych.

Moduł eStudent m.in. umożliwa:

  • Odbiór ważnych komunikatów Uczelni oraz Dziekanatu.
  • Dostęp do najważniejszych informacji kontaktowych.
  • Kontrolę własnego indeksu elektronicznego.
  • Komunikację z prowadzącymi zajęcia.
  • Zamawianie wybranych druków i zaświadczeń oraz statusu ich realizacji.
  • Pobranie wzorów różnych druków.
  • Kontrolę własnych opłat.
  • Dostęp do szczegółowych informacji o: oferowanych przedmiotach, prowadzących zajęcia, miejscach odbywania zajęć.

Moduł eProwadzący m.in. umożliwa:

  • Przegląd prowadzonych zajęć.
  • Przegląd oraz wprowadzanie ocen i zaliczeń
  • Pobieranie wydruków list obecności oraz protokołów.